Frågor gällande säsongskort

Jag är ny säsongare. Hur köper jag säsongskort?

Gå in på vitahasten.ebiljett.nu och välj var du vill köpa säsongskort: Ståplats eller sittplats.

På sittplats väljer du bland de platser som inte var bokade förra säsongen. I klacken (ståplats - sektion G) är alla platser onumrerade och där finns därmed inga specifika platser att välja.

Jag hade säsongskort förra säsongen. Hur förnyar jag det?
Logga in på din biljettsida på vitahasten.ebiljett.se. Gå till à, välj betalsätt à Ditt säsongskort är förnyat! Du använder samma fysiska säsongskort som tidigare säsong.

Jag har tappat mitt säsongskort, hur gör jag?
Borttappat säsongskort anmäls till Vita Hästens kansli på [email protected] eller på telefon 011-16 00 41. Ersättningskort debiteras med 500 kr, leveranstiden är 1-5 vardagar.

Gäller säsongskorten i playoff eller kval?
Säsongskorten gäller för samtliga matcher i grundserien i Hockeyallsvenskan 2017/2018. Vid eventuellt playoff eller kvalspel förlängs ditt kort automatiskt och faktureras separat efter säsongen med aktuellt matchpris -20% rabatt gånger antalet matcher som spelas. Om du inte önskar att förlänga ditt kort måste du aktivt tacka nej minst 10 dagar innan sista grundseriematchen genom att maila [email protected]

Gäller säsongskorten under försäsongen?

JA, Säsongskort gäller även för träningsmatcher i Himmelstalundshallen mot allsvenska lag.

Hur gör jag om jag vill byta plats?
Kontakta [email protected] så ska vi se över din förfrågan om platsbyte. Se efter om ditt nya platsönskemål är tillgängligt innan du önskar. Det gör du på vitahasten.ebiljett.nu (gröna stolar = tillgängliga).

Jag har bytt adressuppgifter, telefonnummer eller epostadress. Hur uppdaterar jag mina uppgifter?
Dina uppgifter uppdaterar du när du loggar in på MIN SIDA på vitahasten.ebiljett.nu.
Skicka gärna även ett mail till [email protected] 
så dubbelkollar vi så att din förändring fungerat!